”ZNAPS”からメール来たけど…(オフィシャル購入分)

121204_000

12/2付けで”ZNAPS”からメールが来ました!以前(と言っても今年の2月orz…)オフィシャルサイトから購入(と言っても届いていない)した分の件です。

161204_001

9月に住所確認が来ましたが、それ以来のメールです。

We apologize for our administration disorganization

We are sorry to inform you that your order details are lost during a huge system transition. We are arranging refund for those lost orders, including yours.
Your order total was: $21
Refund amount: $21
While we have already refunded your order, it may take about 7 business days for the transaction to be done.
We appreciate and value your patience and support very much, we understand it has been frustrating to wait for Znaps to be shipped. With your support, we have finally overcome most of the problems we have been experiencing.
Now, everything is ready, and we are about to ship the products to our pre-order customers.However, we disappointingly discovered that part of the order data were lost. We sincerely apologize for the inconvenience created.
We wholeheartedly want to share our success with you. We will be grateful if you are willing to order Znaps again through znaps.net.
We are totally ready to ship our products, if you decide to reorder Znaps, your order will be given high priority, we promise.
As a token of appreciation, we would like to offer you 20% off all purchase before December 7, 2016 if you use this code 【XXXXXX】 when you checkout. Please, go to https://znaps.net/xxxxxxxx to reorder.

要約すると…
システムの不具合でオーダデータが消失。7日以内に返金される。しかし商品は出荷出来る様になったので、【XXXXXX】のコードを入れれば20%offで買えるよと…

誰が信じるかい…以前も海外のオーダー組にクーポンを配りそのまま放置と言う話をFacebookの”ZNAPS”ページで読んだ記憶があったので、ホントこれで全てチャラにして欲しい…

実はその件とは別に、例の”znaps-jp.net”を運営している”ANY’S INTERNATIONAL”さんへメールしてみましたf^^内容的には”ZNAPS(本体)”がこんな状況だけどホントの所はどうなの?と言った内容。しかしサイトに記載されたメアドへ送信した所、サバーエラーで戻ってきましたorz…え?えっ?え〜?こっちの会社も大丈夫?と言う感じ…なもんでFacebookページもあったのでそちらへ同じ内容を送信(11/26)!取り合えず返信を待っていますm(__)m